خاطرات سياسي
راوی هادی صبوری: یادم می آید اولین تظاهرات در فردوس بصورت علنی با تلاش شهید از دبیرستان آغاز گردید و تا فلکه صاحب الزمان ادامه یافت که شهید جلو دار این حرکت بود . و در طول مسیر شعار می دادند و در محل مأمورین با صلاح و تجهیزات حاضر و مانع از ادامه حرکت شدند و همین جا مبدأیی برای آغاز سایر تظاهرات در فردوس شـــــــــــد.
ثبت دیدگاه