https://www.shohada.org/index.php/fa/shahid/content/277491

شناسه خبر: 277491
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۱۴:۳۴

خاطرات سياسي

راوی هادی صبوری: یادم می آید اولین تظاهرات در فردوس بصورت علنی با تلاش شهید از دبیرستان آغاز گردید و تا فلکه صاحب الزمان ادامه یافت که شهید جلو دار این حرکت بود . و در طول مسیر شعار می دادند و در محل مأمورین با صلاح و تجهیزات حاضر و مانع از ادامه حرکت شدند و همین جا مبدأیی برای آغاز سایر تظاهرات در فردوس شـــــــــــد.