آخرين وداع با دوستان
راوی سید حسن برومند: آخرین باری که برای خداحافظی به منزل ماآمدپایش مجروح بودومجبور بودعصادردست بگیرد.گغتم:با همین پای مجروحت می خواهی به جبهه بروی.گفت :بله تلفن زده اند آنجا نیاز است باید بروم.گفت:ولی این بار آمده ام که آخرین خداحافظی رابا شمابکنم.گفتم:شما که همیشه می گفتی ما باید تا پیروزی بجنگیم .گفت:نه این بار فرق میکند.
ثبت دیدگاه