خاطرات سیاسی
به روایت از سید هاشم موسوی : زمانی که در بیمارستان شهید مدرس کنونی که آن زمان اسم آن مدرسه هدایت بود درس می خواندیم . سال 56 قرار شد که سخنرانی ها کمی علنی تر شود . ایشان مسئولیت داشت که مراجع را جهت سخنرانی دعوت کند. من وتعدادی از بچه ها نیز دنبال بلندگو و امور تبلیغاتی بودیم.ایشان به عنوان نماینده مدرسه تعیین شد که اطلاعیه ها را تنظیم کند و هماهنگی با مراجعی مثل آیت ا... خامنه ای و آیه ا... مرعشی و بسیاری دیگر را بر عهده داشت .
ثبت دیدگاه