ایثار و فداکاری
به روایت از محمدحسن حسین زاده : برادر اسدا... وقتی از مرخصی دوباره به جبهه برگشته بود گفت: از خانواده نتوانستم خداحافظی کنم.گفتیم چرا هیچ گونه وسائلی همراهتان نیاوردید ؟گفت من دوست دارم با همین لباس که بر تنم هست شهید شوم و می خواهم دل از مال دنیا بکنم.
ثبت دیدگاه