https://www.shohada.org/index.php/fa/shahid/content/277492

شناسه خبر: 277492
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۱۴:۳۴

خاطرات سياسي

راوی هادی صبوری: قبل از انقلاب اکثر جلسات مبارزاتی مخفیانه در منزل ما تشکیل می شد و در منزل اتاقی اختصاصی به ایشان داشت در این جلسات من وپدرم شرکت می کردیم و در جریان مسا ئل قرار می گرفتیم . هنگامیکه مهدی توسط ساواک دسگیر و به زندان افتاده بود پس از آزادی دیدم زنگ در خانه به صدا در آمد در را باز کردم و با چهره گشاده و نورانی که آثار شگنجه در آن آشکار بود روبه رو شدم یکدیکر را در آغوش گرفتیم در همین حال اولین کلامش این بود آنها (ساواک)کور خوانده اندکه بتوانند مرا از راهی که انتخاب کرده ام منصرف کنند.