https://www.shohada.org/index.php/fa/shahid/content/271177
شناسه خبر: 271177
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۱۲:۵۸
اعتقاد به ولایت
برای انجام عملیاتی از شب به ما آماده باش داده بودند . شب من و محمد قنبری و شهید محرابی با هم در آسایشگاه نشسته بودیم . من گفتم: اگر کودتا شد آیا واقعا مردم همراه کودتا خواهندبود . محمد گفت : تا وجود مبارک حضرت امام در بطن جامعه باشد جامعه را خطری تهدید نمی کند و درایت ایشان نمی گذارد که چنین شود.