https://www.shohada.org/index.php/fa/shahid/content/271113
شناسه خبر: 271113
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۱۲:۵۷
قدرشناسی
احمد در هفته سه روز را روزه می گرفت . یک بار گفتم ک پسرم چرا اینقدر روره می گیری ؟ گفت : مادر من اگر غذا نخورم تحمل گرسنگی را دارم غذای من را به کسی که احتیاج دارد بده تا دیگران از آن استفاده کنند .